Translate

sobota, 11 września 2010

Drobiazgi

W związku ze spotkaniem lubelskich skraperek postanowiłam się zmobilizować i zrobiłam dla dziewczyn skromniutkie zakładeczki...
Ku mojemu zaskoczeniu dziewczyny wybrały zupełnie inaczej, niż myślałam. Tę przygarnęła Cyga:
Tę wybrała Immacola:
A ta została u mnie:
Papiery oczywiście Karolowe, do tego koronka i die-cut Graphic-45, ze scrap.com.pl
Spotkanie udało się świetnie, zrobiłam na nim nawet skrapa :) Pokażę, jak tylko go obfocę :)
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

3 komentarze:

immacola pisze...

to Cię zaskoczyłyśmy :) moja zakładeczka bardzo mi się podoba, pięknie te brzegi wycięte dziurkaczem wyglądają :)

cyga pisze...

Właśnie śmiesznie wyszło. Mam już jedną zakładkę od Moni, służy mi znakomicie. Ponieważ czytam często jednocześnie 2-3 książki druga przyda się napewno i w odstawkę pójdą kupony totolotka.

Marghe pisze...

Witam, jestem Wenezueli i kocham swoją pracę, masz piękne karty Gratuluję ... Chciałbym mieć jeden z tych pięknych pozdrowienia od Apure / Wenezuela.
Mój blog jest:
http://mayodetalles.blogspot.com/