Translate

niedziela, 28 sierpnia 2011

Według mapki

Dzisiaj prosta kartka zrobiona według mapki Sasya Sketches Sketch 76. Karteczka poleciała na urodziny Immacoli, wielbicielki prostoty i minimalizmu, dlatego nie chciałam, by była przeładowana.
Zrobiłam ją z papieru w paseczki Dla maluszka - Do kochania, koło wycięte Nellie's Choice - Frame dies multi z arkusza Przyszła wiosna - W ptasich trelach



Urodzinową babeczkę wycięłam Marianne D - Wykrojnik babeczka LR0160, a jej elementy zaakcentowałam Glossy Accents. Świeczkę ozdobiłam Pearl Makerem.
Babeczka to miks papierów: Czekolada w kropeczki waniliowe,  Dla maluszka - Do przytulania W tiulu i koronkach - Koronki na okrągło i Cała w koronkach.
Do tego Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150, uroczy goździk z WOC i garść perełek.



Wewnątrz umieściłam życzenia na wycinankach z Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180 i kółku Nellie's Choice - Frame dies multi.




Dziękuję za wszystkie komentarze pod tulipanową kartką, zaskoczyłyście mnie ich ilością :*
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej ostatniej wakacyjnej niedzieli :)

26 komentarzy:

rudlis pisze...

Słodziakowa karteczka :)
Solenizantka z pewnością będzie zadowolona.

lilavati pisze...

jak zwykle pięknie, i jak zwykle ze szczegółową rozpiską materiałową:)
warstwy robią wrażenie:)

Ludwisia pisze...

Jak zwykle przepiekna kolorystycznie karteczka. :0)

Bellaidea pisze...

sliczna!

Elly pisze...

Beautiful!! I'm getting hungry when I see this ;-)

Chimera pisze...

Przeurocza ta karteczka, bardzo mi się podoba :)

JagaBa pisze...

Cudna karteczka!!
Babeczkowy wykrojnik jest kolejny na mojej liście:D

ewkiki pisze...

Słodziutka i totalnie 3-D:), pozdrawiam!

Matilde pisze...

Sama słodycz!

silence pisze...

Babeczka jak prawdziwa.

gré pisze...

whow its beautiful

gré

Gocha pisze...

I znów ta śliczna zieleń, babeczka słodka :) czy to jest wykrojnik? Kartka wspaniała!

Violinowo pisze...

Kolejna piękna kartka:)

Dominique pisze...

Mmm... Słodziutka karteczka :)

OriBella pisze...

Śliczności:) Goździk pięknie pasuje do całości:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Uwielbiam Twoje kartki składaczkowe!!!
Ta prezentuje się bardzo smakowicie :D
:*

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna i goździk piękny :)

chantel pisze...

podobają mi się kolory i motyw :)

JaMajka pisze...

Genialna kartka, dopracowana w najdrobniejszych szczegółach... Zachwycająca!

Lili pisze...

śliczna:) a kartka z poprzedniego postu po prostu wymiata!!!

Mona Pendleton pisze...

What a sweet card! Love the scrumptious cupcake!

Aszczka pisze...

So sweet ;-)

Colorina pisze...

słodka:)

Anonimowy pisze...

Amaizing card!!! Love it! Thank you for joining in Sasya's sketches!

Asia Hadzik pisze...

super!

kolorowy tort pisze...

Super ta kartka. Paowałaby do moich tortów ;-)