Translate

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Wymiana mikołajowa

Na wymianę mikołajową przygotowałam komplet składający się z kartki i notesu, które zapakowałam w pudełko. Użyłam papierów z Lemoncraft oraz stempli Marianne D Daisy z dzwonkiem DDS3335 i Daisy zapalającej świecę DDS3338.


Latarenka to Marianne D LR0190, świeca LR0243. Dodałam też koronki, sporo sztucznego śniegu i brokatu z zestawu Biegun Północny Marthy Stewart. Listki wycięłam dziurkaczem warstwowym Marthy Stewart, śnieżynkę zrobiłam z masy clay, foremka pochodzi z zestawu Zimowa elegancja.


Wnętrze kartki również odrobinę ozdobiłam, użyłam do tego dziurkacza Delikatna ramka Marthy Stewart i stempelka DDS3335. Życzenia i fragment kolędy umieściłam na tagach Marianne D CR1254.


Pudełko do kompletu to zarazem zaproszenie do udziału w wyzwaniu nr 12 Don&Daisy Challenge Blog, w którym należy wykonać torbę lub pudełko na prezent świąteczny.




Notes również ozdobiłam papierem z Lemoncraft, urzekły mnie te szarości. Dodałam cudnego primowego kwiatka z zestawu Giselle Mermaid, ćwieki Primy Engraver i narożnik z masy żywicznej Gable. Nie mogło zabraknąć kształtów z masy clay - kluczyków i zawijaska (zestaw Antyk) oraz jemioły (zestaw Zimowa elegancja).





Materiały ze Scrap&Art




Dziękuję za odwiedziny :) Zapraszam do udziału w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

OriBella pisze...

Moniś przepiękny komplet, taki delikatny, cuuudny:)

wiola_c pisze...

Śliczny komplecik. A mogłam go widzieć na żywo. Cóż nacieszę oczy zdjęciami. :)
Cudownie się prezentuje.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
W sobotę zobaczyłabyś inny zestaw, jeszcze go nie pokazywałam na blogu ;)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny komplet!

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

Hi Monika , what a beautiful cards with the little Daisy...They are beautiful decorated and coloured, just like you beautiful decorated the notebook. I enjoyed watching your post....greetings Miranda

Arleta pisze...

wow jaki śliczny zestaw

Wanda pisze...

cudowny komlecik majstersztyk:)pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Fantastyczny komplecik :-) Odwiedzając Twojego bloga, można mieć pewność, że będzie czym nacieszyć oczy :-)

AgaSi pisze...

No właśnie :) A ja już zaczynałam wątpić, czy aby w mojej herbacie nie było żadnego "prądu" :) Uroczy komplecik :)

wiola_c pisze...

No to mogę tylko żałować i to podwójnie. I miałyście atrakcje: prąd w herbacie ! ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudny prezent :)

Gosia pisze...

Twoje prace są fantastyczne.Kiedyś już chyba pisałam ,że właśnie nimi kieruję się kupując ostatni wykrojniki.Dziękuję za inspiracje!

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Mi fa molto piacere di leggere un tuo commento nel mio blog. Tu sei bravissima e sei sempre una grandissima fonte di ispirazione per me. Tu sai che io amo molto i tuoi lavori. Ho appena preparato un progetto per un corso che terro' in svizzera il prossimo 25 gennaio dove ho creato dei fiori seguendo il tuo tutorial. Spero tu verrai spesso a trovarmi qui nel mio blog...un abbraccio Ada la tua fan italiana

Agnieszka - ABOKU pisze...

Przygotowałaś wyjątkowo śliczną wymiankę.