Translate

środa, 8 stycznia 2014

Na powitanie maleństwa...

...powstała słodka karteczka, cała w różowościach i pastelach papierów Galerii Rae. Główną ozdobą jest stempelek Marianne D EC0139, który częściowo pokolorowałam. Ubranko zrobiłam metodą paper piecingu, czyli odbiłam fragment stempla na papierze ozdobnym, wycięłam i nakleiłam na drugiej odbitce.


Dodałam sporo kwiatuszków z Iamroses, wstążki, koronki, gazę i listki Marianne D CR1245.


Ażurowa ramka to wycinanka z Marianne D CR1251.  Pod nią przykleiłam jeszcze dwie gwiazdki Marianne D CR1226.


Całość mocno przestrzenna, jak zwykle.


Wnętrze zdobi mały stempelek z zestawu Marianne D COL1313.


Dzidzia wygląda z okienka wyciętego Marianne D CR1226.


Kartka przestrzenna, więc w zestawie jak zwykle pudełko. Na pudełku przywiązałam urocze, malutkie serduszko Marianne D COL1307.


Kartkę wykonałam według mapki Mojo Monday MOJO327.
W związku z tym, że użyłam 3 białych kwiatuszków z Iamroses, zgłaszam kartkę na wyzwanie Iamroses January IAR Challenge.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :)

37 komentarzy:

wiola_c pisze...

Sama słodycz! Piękna dzieciowa karteczka. A piecing w Twoim wykonaniu jest idealny. Wcale nie widać wycięcia. Cała kompozycja bardzo mi się podoba. Dzidzia wyglądająca z gwiazdkowego okienka jest rozbrajająca. :)

Dobra pisze...

Ależ słodziutka karteczka. Jest taka urocza.

Magdalena pisze...

Bardzo radosna kartka, w ładnych ciepłych kolorach.

Pasje Justychy pisze...

Przepiękna, słodka karteczka :)

handmadebykasiula pisze...

Super! bardzo mi się podoba :) a pomysł stempelka we wnętrzu gwiazdki jest kapitalny!

Karteluszki Reni pisze...

Cud, miód, malina....piękna ! :)

Ilona Zbieg pisze...

mi się podoba
jest dziecieca - delikatna - a środeczek z gwiazdką jaka okienkiem - super pomysłowy

Scrap kreacje pisze...

Cudny komplecik :) Jak zawsze :))

Barbara pisze...

Ale słodziasny komplecik..i te urocze serduszko-przywieszka :)

luzik-Danka pisze...

cudowny słodziaczek:))
życzę powodzenia w wyzwaniu!

mapowska pisze...

Śliczna, taka słodziutka! :)

coco.nut pisze...

urocze! i jak zawsze zachwyca mnie konsekwentnie w tym samym stylu (ale jednak inaczej!) ozdobione również wnętrze :)

Lady E pisze...

Jaki cudowny bolg! I prace piękne, cieszę się że tu trafiłam :) serdeczne pozdrowienia

perelka111 pisze...

śliczna słodziutka karteczka:)

Brocante Wesela pisze...

To jest zachwycające :)Słodziutkie :))

Chimera pisze...

Jest słodka. Ma w sobie baaardzo dużo uroku :) Podoba mi się kompozycja tej kartki.

Jolanda pisze...

What a beautiful baby card !!!

Wiosenne Wycinanki pisze...

Prześliczna :) A wnętrze z maleństwem wyglądającym z okienka prezentuje się niezwykle uroczo :)

Becia scrapuje pisze...

Przecudoooo!!! zakochałam się :)))) wszystko tak wspaniale dopracowane - idealne!!!

Riet pisze...

So beautiful Monia.

Hugs Riet.xx

AgaSi pisze...

Śliczny komplet, oglądam i się "natycham" bo mam do zrobienia 3 dzieciowe karteczki - dwie koleżanki już się rozwiązały a trzecia na dniach też ma rodzić - i to same dziewczyny, więc będzie słodko :)

[Kasia] pisze...

Pocieszna taka, że aż się człowiek do ekranu uśmiecha :)

Ludkasz pisze...

Śliczny komplet:)

suzanne2 pisze...

I love the inspiration I get from your email updates, your cards are always so beautiful and this one is adorable! I like the little cut out star inside, what a great idea.
Stunning card as always

Suzanne x

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczny komplet. Stempelek jest cudny. Bardzo lubie kwiaty iamroses :)

el pisze...

słodziak , wystający bobo z okienka świetnie odzwierciedla małe dziecko

Papierowa Pracownia pisze...

Uśmiechałam się do swojego odbicia w monitorze ;-) Super kartka !!!

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna :) Szczególnie dzidziuś w okienku-gwiazdeczce :)))

Edyta Przywara Różana Kraina pisze...

Zakochałam się w tych papierowych dziełach :-)

Anonimowy pisze...

Beautiful interpretation of the Mojo sketch!

ania pisze...

Piękna i bardzo sympatyczna:)))

Maria Sabina R. pisze...

wonderful baby card! so delicate Thanks for playing with us over at IAR challenge

I Scrap Happy pisze...

This is such an adorable card. Love it.

Unknown pisze...

What a beautiful baby card! =)

Kate Yetter pisze...

I love your focal image! So adorable for a new baby. Beautiful card! Thank you for joining in the challenge at I Am Roses.
Kate

Arleta pisze...

cudowna

Werciakol pisze...

cudna!!! a ten dzidziuś w okienku uroczy:D nie no strasznie mi się podoba!