Translate

piątek, 21 listopada 2014

Ślubnie

Już Wam kiedyś wspominałam, że świąteczne kolekcje Craft&You Design mają świąteczną jedną stronę, druga jest uniwersalna. Użyłam więc różowych papierów Christmas Story 05 i zmiksowałam je z My Wedding 2, dzięki czemu powstał komplet ślubny. Spójrzcie tylko, jak pięknie się połączyły:


Piękna serwetka to oczywiście Marianne D LR0327. Dodałam też listki z dziurkacza warstwowego Liść Martha Stewart i elementy z masy clay.



Kształt dziurkacza Ogrodowa balustrada Marthy Stewart idealnie pasuje do serwetki, użyłam go więc w kilku miejscach kartki i ozdobiłam torbę.



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :*

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Przepiękny komplet! Papiery pasują doskonale.

Artes de Nágela pisze...

Absolutely adorable and also delicate and elegant!
Have a nice weekend!

Ewa S. pisze...

Rzeczywiście papiery przepięknie się ze sobą komponują, ale Twoja kwiatowa kompozycja Moniu to kropka nad i plus świetna torebka!!!

artiza pisze...

fantastyczny zestaw:)ach