Translate

czwartek, 12 marca 2015

Ażurowo

Nowości z Wycinanki są bardzo inspirujące, dlatego właśnie jak tylko dostałam paczkę po prostu musiałam zrobić z nich użytek ;)


Z dużej ramki Finezja  powstała wielkanocna ozdoba okna. Dodałam mnóstwo kwiatów z WOC i wydmuszkę gęsiego jaja.


Ramka jest prześliczna, ażurowa i bardzo wiosenna.


Jest też dość delikatna, a wydmuszka stosunkowo ciężka, dlatego właśnie z tyłu kompozycji kwiatowej przykleiłam pomalowany na biało ornament ze sklejki Forever. Do ornamentu przywiązałam wydmuszkę i nitkę do zawieszenia całej ozdoby.


Z tyłu można podziwiać ażurową ramkę w całej okazałości ;)


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione miłe słowa :*

18 komentarzy:

edytta-p pisze...

Niezwykle urocza ozdoba! Bardzo delikatna, wiosenna, romantyczna. Cudo :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

O matko!! Jakie to cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie mogę się napatrzeć!!!!!!!!!!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni !!! Ozdoba zachwycająca !!!

joyanna pisze...

Przecudny pomysł

SD pooja pisze...

SO beautiful n delicate !

Selennea pisze...

Przepiękna praca :D Akurat teraz zaczynają mi się podobać takie kolorki może ze względu na wiosnę nadchodzącą. Także wyszło cudnie!

moniqurd pisze...

Monisiu to jest cudowne. Takie delikatne i eleganckie.

Unknown pisze...

Cudowna dekoracja, i ta kolorystyka pięknie :)

artiza pisze...

cudo...ach

a.le kartka pisze...

Fenomenalne!!!!

GosiaMachynia pisze...

Ale cudowne !!! Piękne kolory, mega pomysł !!!

Daga pisze...

Alez cudna!!!!!

LEE pisze...

Очень нежно!

wiola_c pisze...

Prześliczna. Podziwiam jak delikatną rameczke cudnie i lekko ukwieciłaś. A do tego wydmuszka dopełnia śliczną ozdobę. :)

Dobra pisze...

Cudowna ozdoba świątecznego okna.

ania pisze...

Imponująca i pomysłowa:)

krystynas pisze...

Cudnie inspirujesz, wspaniały pomysł wykorzystania ramki - przepiękna świąteczna ozdoba .
Pozdrawiam

Ewa S. pisze...

Ależ fantastyczny pomysł - przepiękna ozdoba!!!