Translate

niedziela, 15 marca 2015

For boy or man

Dla chłopca lub mężczyzny to temat kolejnego wyzwania Marianne`s Design Divas. Moja interpretacja to słodka, chłopięca karteczka w pudełku.


Do jej ozdobienia użyłam stempelka Sweet Baby Stamp EC0139, który pokolorowałam i wycięłam. Pod nim przykleiłam kwadraty wycięte  Elegant Square LR0310, dodałam listki LR0138, baloniki COL1378 i serduszka wycięte wykrojnikiem DF3413. Pudełko i wnętrze kartki również ozdobiłam stópkami LR0305




Zapraszamy do wspólnej zabawy!
Pamiętajcie, że aby wziąć udział w walce o piękne nagrody, trzeba użyć minimum trzech produktów Marianne Design :)

11 komentarzy:

Niebiesko_Oka pisze...

Ależ uroczy zestaw! Ten stempelek jest przesłodki i świetnie prezentuje się z balonikami :).

Wanda pisze...

prześliczny delikatny komplecik :)

ewinka Nowa pisze...

Świetnie wykorzystany stempel i pięknie zestawione papiery :-)))

Marleen pisze...

Super cute Monika!
Regards, Marleen

GosiaMachynia pisze...

Cudna karteczka :))

Agata pisze...

Urocza karteczka! Śliczna

Matilde pisze...

Słodziutka :)

Mihaela pisze...

Beautiful baby card, Monia!!!

Alicja pisze...

Przesłodka! Strasznie mi się podoba:)

papinou87 pisze...

superbe ta carte bravo bravo A+ bises
http:carinne87creas.canalblog.com

wiola_c pisze...

jaki słodki komplecik. cudne niebieskości i te dzieciowe motywy :)