Translate

środa, 18 marca 2015

Na nowy dom...

...prosta kartka z drzwiami Marianne D LR0312, ścianą z cegieł i latarnią Marianne D LR0191. Kwiaty oczywiście z Wild Orchid Crafts.


Tabliczkę na drzwiach odrysowałam od tabliczki z zestawu  Marianne D LR0191 i wycięłam nożyczkami. Przykleiłam ją na kosteczkach i dodałam dwa czarne kryształki. Czarne kryształki przykleiłam również na zawiasach i klamce.


Drzwi mają świetny embossing, ale oczywiście na zdjęciach z namiotu tego nie widać :(


Wewnątrz kieszonka z miejscem na życzenia i płotek Marianne D LR0205.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

16 komentarzy:

Creanita60.blogspot.nl pisze...

Wauw wat schitterend gemaakt!
groetjes Anita

De hobbydroom pisze...

Amazing new home card Monika!
I love the lot of flowers :)

Hugs, Mandy

Gosia pisze...

Przecudne! Szczęka mi opadła.CUDO!!!

bardzomalinowo pisze...

Pięknie ukwiecona :)

mapowska pisze...

Ale fajny pomysł z tymi drzwiami :D
Świetna kartka!

Arleta pisze...

wspaniała

Unknown pisze...

Pomysł świetny, a kartka prezentuje się uroczo:)
Pozdrawiam

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Super wyszło:)

Handmade By Doris pisze...

Prześliczna karteczka :)

Unknown pisze...

piekna karteczka :) pomysł trafiony :)

a.le kartka pisze...

Doskonała kartka!!!

Eliza Art pisze...

Wspaniała, obdarowani z pewnością będą zachwyceni. Pozdrawiam

el pisze...

fajny pomysł , cudne drzwi

wiola_c pisze...

karteczka prześlicznie ukwiecona z rewelacyjnym pomysłem na drzwi. :D

Ewa S. pisze...

Przepięknie zaaranżowane wejście do domu:)!!! Też mam za sobą zabawę w stolarza i kartkę z drzwiami.

Karolina Zarębska pisze...

Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.