Translate

wtorek, 10 marca 2015

Różany komplecik

Dziś pokażę Wam różany zestaw, który zrobiłam z użyciem wykrojników z Rosy Owl.


Zestaw składa się z malutkiego notesika - użyłam napisu Notes, a kompozycję kwiatową uzupełniłam ślicznymi listkami róży.



Na kieszonce wewnątrz przykleiłam wycinanki z zestawu Marianne D COL1375.


W komplecie jest również kartka, z wykrojnikiem Dla Ciebie i różanymi listkami. Tym razem napis podkleiłam kosteczkami 2mm.


Wszystkie kwiaty są oczywiście z Wild Orchid Crafts, a papiery to Vintage Time Craft&You Design.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

De hobbydroom pisze...

Oh I LOVE IT!
So Amazing Monika!

Greetings, Mandy

Dobra pisze...

Prace są cudowne. Przepięknie się prezentują i mają śliczną kolorystykę.

Chimera pisze...

Wspaniały komplet, bardzo romantyczny :)

wiola_c pisze...

prześliczny, romantyczny notes. Przepiękna, lekka kompozycja, cudo. :D

zmorka pisze...

Śliczności :)

artiza pisze...

bajeczny...ach

a.le kartka pisze...

Fantastyczny, delikatny, kobiecy komplet!

Shylaashree pisze...

gorgeous card moni

Ewa S. pisze...

Boski komplecik, znów zachwyca mnie zestaw kolorów!!!