Translate

poniedziałek, 2 marca 2015

Świątecznie z odrobiną różu

Próbuję się pozbyć żółtych kolorów z moich świątecznych kartek, dzisiaj pokażę próbę zielono-różową. Różowy akcent to pisanki i mnóstwo kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Użyłam pięknych lilii, dodałam różowo-białe stokrotki, tulipany, małe kwiatuszki sweethearts, całą kompozycję uzupełniłam kwiatkami bloom foundation.


Wszystkie kwiaty stworzyły wiosenną kompozycję.


Do zrobienia kartki użyłam też nowości marcowych Marianne Design - folderem  DF3414 wytłoczyłam zielony papier, niestety w namiocie bezcieniowym słabo widać tłoczenia. Pod pisankami wyciętymi COL1382 przykleiłam gałązki wycięte wykrojnikiem z zestawu DF34144. Dodałam też śliczne, delikatne gałązki CR1307 i listki LR0138.


Produkty z Wild Orchid Crafts:



Czy wiecie, jak świetne są teraz koszty przesyłki kwiatów z Wild Orchid Crafts? Za 10 produktów płaci się tylko 2,5 funta, za każdy kolejny koszty rosną o 25 pensów. Przy zakupach pamiętajcie o rabacie na hasło MONIKA10 :)
Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego tygodnia :)

7 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni pięknie wiosenna i taka lekka :-). Kolorki cudne!

edytta-p pisze...

Jak dla mnie super, odpowiadają mi te róże na wielkanocnej kartce :)

a.le kartka pisze...

Kartka śliczna, zestawienie kolorów bardzo udane:) Moc kwiatów - to jest to!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka, fajne kolorki i jak zwykle cudnie ułożone kwiaty!!!

Arleta pisze...

urocza karteczka

wiola_c pisze...

piękne zestawienie kolorów a karteczka cudna. Jak zawsze u Ciebie. Żałuję ze nie udało mi się zdobyć tych tulipanów (wszystkie wykupili ;) ), bo patrząc na nie w Twojej wiosennej kompozycji jeszcze bardziej mi się podobają. :)

Ewa S. pisze...

Rewelacyjne odstępstwo od żółtego!!!