Translate

poniedziałek, 9 marca 2015

Z okazji Dnia Kobiet

Z okazji Dnia Kobiet powstało całe stadko romantycznych i kobiecych tagów, oczywiście z udziałem pięknych kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Na każdym tagu jest jedna magnolia, do której dobrałam odpowiednie kolorystycznie pozostałe kwiaty (15mm różyczki i sweethearts). Manekiny wycięłam Marianne D LR0292 i ubrałam je w koronkowe sukienki. Pod nimi przykleiłam serwetki Marianne D CR1201. Papiery to Hello Baby i Vintage Time Craft&You Design.


Magnolie z WOC są prześliczne, prawda? Bardzo je lubię, dodają pracom mnóstwo wdzięku.


Materiały z Wild Orchid Crafts:




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna produkcja!!!!!!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Wspaniałe stadko :).

el pisze...

śliczne , a sukienki bombowe

GosiaMachynia pisze...

Ale cudne !!!

Nitki Ariadny pisze...

Cudeńka!:)

a.le kartka pisze...

Ach jakie śliczne i kobiece! Kwiaty urzekające i manekiny odziane w koronkowe sukienki cudnie wyglądają!

Kasia Udalska pisze...

Ależ zachwycający hurcik! Świetne są :)

Dobra pisze...

Niesamowitej urody tagi.

zofiko pisze...

Cuuuuuuudne!!!!

Unknown pisze...

Piękne! Zapraszamy do naszej kartkowej rozdawajki na https://www.facebook.com/naszegagatkipl

Shylaashree pisze...

gorgeous tags moni

Angi pisze...

Cudny zestaw tagów ;) Też uwielbiam te magnolie :)

wiola_c pisze...

przepiękne stadko tagów. :D

Ewa S. pisze...

Rewelacyjne kobiece cacuszka!!!