Translate

wtorek, 27 października 2015

Kwiaty, kwiatuszki

Jakiś czas temu odkryłam papiery mulberry z Namaste. Są zupełnie inne niż papiery bawełniane, jakich używałam dotychczas. Mają mniej zwartą strukturę, są dużo delikatniejsze, zwłaszcza po zwilżeniu, ale pozwalają na uzyskanie pięknych efektów. Dzisiaj pokażę Wam kwiaty, jakie zrobiłam z białych i żółtych papierów morwowych. Wszystkie kwiaty formowałam na sucho.

Pierwsze kwiaty wyszły trochę podobne do żonkili.


Drugie są ciut podobne do puchatych jaskrów.


I klasyczne różyczki.



Użyłam wykrojników Marianne D COL1394 i CR1203.
Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

Chimera pisze...

Ale śliczne! Wszystkie bardzo mi się podobają :)

Wiola z bloga Mam na to plan pisze...

Bardzo ładne. A ja kupuje gotowe, które nie są takie wysublimowane.

Mój świat rękodzieła pisze...

Piękne kwiatuszki :)

Anita pisze...

Genialne, uwielbiam kwiaty własnoręcznie robione, pozdrawiam cieplutko

krystynas pisze...

Wyjątkowe kwiatki - podobają mi się ogromnie.

Elżbieta pisze...

Piękne kwiatki :) takie delikatne i wyjątkowe :)

wiola_c pisze...

prześliczne kwiatki :D

Ewa S. pisze...

Ale to ślicznoty!!!