Translate

środa, 21 października 2015

Podziękowanie

Z okazji Dnia nauczyciela ozdobiłam torebki na słodkości, dodałam też malutkie tagi z życzeniami. Idealnie pasował do nich napis Dziękuję, który nakleiłam na banerku wyciętym nowym wykrojnikiem Pasek - tło falbanka Rosy Owl. Ten pasek miał stanowić tło do paseczków z napisami, ale jak widać świetnie wygląda również przy innych napisach.


Użyłam delikatnych papierów Olgi Heldwein 13arts, dodałam kwiaty z Wild Orchid Crafts.


Największy kwiat pochodzi z zestawu Pretty Flori Red&White.


Druga torebka bardzo podobna, tylko jeszcze jaśniejsza.


Największy kwiat również z zestawu Pretty Flori Red&White. Jak widać kwiaty, które zaprojektowałam do zimowych prac sprawdzają się również przy innych okazjach ;)



Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

Amlai pisze...

Śliczne wyszły Ci te torebeczki :) bardzo eleganckie. Nauczyciele musieli być zachwyceni ;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne torebeczki!!!

Anita pisze...

Po prostu genialne. Pozdrawiam cieplutko.

GosiaMachynia pisze...

Świetne !!!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ale śliczne. Piękne kwiaty :)

a.le kartka pisze...

Śliczne tagi! A jak świetnie pasuje paseczek pod napisem do 'mariankowego' serca :))

Jennikur pisze...

So beautiful! You have a special gift! I like to read your blog even though I can't understand a word you write :D

wiola_c pisze...

Prześliczne torebeczki. Otrzymać w takich słodycze to ogromna frajda. :)
Świetny pomysł na podklejenie napisu, chorągiewką.

Arleta pisze...

cudenko

Ewa S. pisze...

Przepiękne "dziękuję"!!!