Translate

środa, 6 stycznia 2016

Tag na różowo

Dzisiaj mam dla Was różowy tag z nowościami Marianne Design. Kształt taga wycięłam dużym wykrojnikiem CR1353, na nim nakleiłam docięty nożyczkami i wytłoczony folderem DF3424 papier Country Style. Śliczna, koronkowa serwetka to LR0397.


Wszystkie kwiaty zrobiłam sama, na gorąco. Białe wycięłam LR0128, a małe różowe LR0388. Zrobiłam je z białego papieru czerpanego.


Na gąszcz listków składają się gałązki LR0138, CR1307 i śliczne, nowe listki róży LR0398. To te z nacięciami, są piękne.  Wszystkie listki wycięłam z białego papieru czerpanego, pokolorowałam go wcześniej na zielono.


Dziękuję, że zaglądacie, życzę miłego dnia :)

8 komentarzy:

a.le kartka pisze...

Tag ma fajny kształt a kwiatki i listki sliczne są :-)

Becia scrapuje pisze...

Przepiękny tag o bardzo ciekawym kształcie, a do tego te Twoje cuuudowne kwiatuchy! Uczta dla oczu :)))

Arleta pisze...

fantastyczny tag

piaseiza pisze...

Wspaniałe kwiaty!

Dorota pisze...

piękny tag ;)

Mihaela pisze...

Beautiful, Monia! I love this tag die.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

ŚLiczny!!!!!!!

wiola_c pisze...

Świetny tag, a Twoje kwiaty są cudne! :)