Translate

środa, 10 lutego 2016

Jesienny albumik

Wpadły mi ostatnio w ręce jesienne zdjęcia moich dzieci, więc zrobiłam jesienny albumik na świetnej bazie z Eco-Scrapbooking.


Albumik jest dość spory, ma 19x16,5cm. Ozdobiłam go bardzo prosto, najbardziej ozdobna jest okładka, na której przykleiłam kwiaty i metalowe ozdoby z WOC.


Na okładce wewnątrz przykleiłam harmonijkę zdjęć, którą związałam sznurkiem.


Poszczególne strony różnią się właściwie tylko kolorami.Tagi wycięłam Marianne D CR1254.








Tekturowy grzbiet przedziurkowałam dziurkaczem szczypcowym, założyłam nity i przywiązałam koronkę i metalowe liście z WOC.


Dziękuję za wizytę i pozdrawiam :)

11 komentarzy:

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Śliczny i radosny podobnie jak same zdjęcia :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały!!!!!!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekny!

a.le kartka pisze...

Świetny album! Przepiękna okładka. Poza tym świetnie ułozone zdjęcia i króciutkie podpisy tworza fajną jesienną historię :)

piaseiza pisze...

Świetny :)

cyga pisze...

Piękne, ciepłe kolory, miło ogląda się taki album w buro-szare dni.

artiza pisze...

rewelacyjny...

Justyna pisze...

Wspaniały album w kolorach ciepłej polskiej jesieni.

Justyna pisze...

Wspaniały album w kolorach ciepłej polskiej jesieni.

wiola_c pisze...

Jest prześliczny i taki pięknie kolorowy. Cudnie poprawia nastrój :)

scraPina pisze...

Cudo!!! Nie dość, że pięknie wykonany to jeszcze opowiada wspaniałą historyjkę :)