Translate

poniedziałek, 1 lutego 2016

Wielkanocna z niezapominajkami

Bardzo, bardzo dziękuję za każde słowo wsparcia pod piątkowym postem.
Każde z nich naprawdę wiele dla mnie znaczy.
Dziękuję!


Uff, ciężko zabrać się do prac z jajkami w styczniu, ale jednak się przełamałam ;)
Na rozgrzewkę zrobiłam składaczek decorative corner card (według tego kursu) z pięknymi papierami Craft&You Design i mnóstwem kwiatów z Wild Orchid Crafts..


Na przednim panelu przykleiłam wycinankę z Marianne D CR1262, a na niej umieściłam kompozycję z lilii, kwiatuszków sweethearts, miniaturowych gardenii i płaskich kwiatów, do których wkleiłam pręciki. Dodałam też kilka białych listków, małe listki z dziurkacza oraz tekturowego ptaszka.


Muszę się Wam przyznać, że ta forma coraz bardziej mi się podoba.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PASTEL TONE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-333
FOUNDATION WHITE BLOOMS (3cm / 1.18") MKX-169
WHITE MULBERRY PAPER SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS MKX-336
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES - 1¼" (30mm) MKX-448
MIXED PURPLE/LILAC MINIATURE GARDENIA FLOWERS MKX-276
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506
FINESSE COLLECTION - TWIGS GST-288
White Stamens MKX-470

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Cudna kartka !!! Te kolory i kwiaty wspaniale razem komponuja sie :-))) Przepraszam ,nadal nie mam polskich znakow na klawiaturze:-(((

piaseiza pisze...

Wspaniała kartka!
Cieszę się z tego posta, bo się troszkę obawiałam po ostatnim incydencie.

a.le kartka pisze...

Cudowna, wiosenna! Sama forma jest świetna!

Arleta pisze...

śliczna

Eliza Art pisze...

Piekne te niezapominajki w tle. Kartka sliczna. Pozdrawiam

Mihaela pisze...

Really pretty card and always beautiful colors!
Greetings,
Mihaela

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna , fajna forma!!!

Barbara pisze...

Piękna karteczka, Monika :) Pozdrawiam!

krystynas pisze...

Pięknie i bardzo wiosennie - wspaniała forma kartki.

wiola_c pisze...

Nie tylko forma zachwyca ale bez Twojej pięknej aranżacji nie było by tak cudnej pracy. Śliczna!