Translate

środa, 25 stycznia 2017

Ażurowa ramka

Witajcie.
Dzisiaj chcę Wam pokazać ażurową ramkę zrobioną na chipboardzie Papericious.


Bardzo lubię chipboardy Papericious, są bardzo sztywne, zrobione z twardej tektury, dlatego świetnie nadają się nawet do takich nietypowych zastosowań.


Do ozdobienia ramki użyłam papieru z kolekcji Fairy Land, dodałam też moje kwiaty z kartonu Sigma.



Jeśli macie ochotę dowiedzieć się, jak powstała moja ramka, to zapraszam na kurs:

1. Pomalowałam chipboard farbą.  Z kartonu Sigma zrobiłam małe i duże kwiaty.


2. Z papieru Fairy Land wycięłam listki wykrojnikiem Marianne D LR0138. Potuszowałam je distressem Peeled paint i narzędziem Papericious.


3. Z różowego papieru Fairy Land i białego papieru wycięłam prostokąty. Użyłam wykrojnika Marianne D CR1390. Wycięłam zdjęcie, podkleiłam je białym papierem. Krawędzie wszystkich papierów postarzyłam. Z tektury falistej wycięłam dwa kawałki, podkleiłam nimi zdjęcie i prostokąt. Nakleiłam je na pomalowany chipboard.


4. Z beermaty wycięłam podpórkę, zbigowałam szydłem linię 3cm od góry, lekko zgięłam. Potem posmarowałam płaską część podpórki i przykleiłam ją z tyłu. Trzeba uważać, by podpórka pokrywała się z naklejonym wcześniej papierem. Teraz rozpoczęłam właściwie ozdabianie - na początek przykleiłam kawałki koronki. 


5. Dodałam kolejno: duże kwiaty, gałązki i małe kwiatuszki.


6. Na koniec dodałam gazę, cekiny, napis pomalowany Promarkerem i trochę grubego brokatu.



Użyte produkty Papericious:
Fairy Land scrapbook papers
Chipboards Round Hearts
Circle Flourish lace
Theme chipboard Wedding
Sigma cardstock
Ink blending tool
Sequins 

Mam nadzieję, że kurs jest choć trochę czytelny.
Dziękuję za  odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

15 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Piękna ramka:) Świetny kursik :)

adablog14 pisze...

You are a big scrapper, beautiful project end beautiful tutorial...hugs ada

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

piękna ramka :)

mosia pisze...

Piękna ramka i fajnie, że pokazałaś jak ją zrobiłaś :-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna ramka, delikatna i romantyczna!!!!!!!!!

el pisze...

pomysłowo i cudnie

krystynas pisze...

Pięknie wykorzystany ażurowy chipboard - ramka prezentuje się cudnie.
A kurs jak najbardziej czytelny :)
Pozdrawiam

Gertrude pisze...

WOW, Wunderschöne Karte
glg Gertrude

hania739 pisze...

Ramka jest bardzo pomysłowa i pięknie wygląda :))

a.le kartka pisze...

Ażurowa tekturka w roli bazy to kapitalny pomysł! Calosc sliczna, lekka, bardzo wiosenna:)

aga-craft pisze...

Kursik czytelny, rameczka cudna :)

Aneta pisze...

Niesamowita! To ażurowe tło dodaje jej lekkości!

Mihaela pisze...

Gorgeous work!

piaseiza pisze...

Super pomysł, śliczna ramka :)

wiola_c pisze...

Fantastyczny pomysł. Dziękuję za świetny kursik. :*