Translate

poniedziałek, 6 listopada 2017

Na 40 urodziny

Witajcie.
Dziś pokażę Wam efekty moich zmagań z wyzwaniem jakim była kartka urodzinowa dla małżeństwa.


Podzieliłam ją na dwie części, a łącznikiem między nimi była duża liczba 40 - tekturka Papericious, którą pomalowałam farbą i obsypałam brokatem. Kobieca część jest intensywna, fuksjowa,  ozdobiłam  ją kwiatami z WOC...


...na męskiej, jasnej i znacznie skromniejszej, znalazły się przyklejone przestrzennie trybiki i kryształki.


Listki wycięłam wykrojnikiem Sizzix Garden Greens 661206.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

23 komentarze:

Wanda pisze...

Moniu fantastyczny pomysł i wykonanie kartki :)

aga-craft pisze...

Wyglada wspaniale :) Brawo!

Craftfanka pisze...

Świetna praca:)Świetna czterdziestka:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetnie to wymyśliłaś!!!
Zdarzyło mi się raz robić kartkę na wspólne urodziny pewnego małżeństwa :)

piaseiza pisze...

Rewelacja! Świetny pomysł:)

a.le kartka pisze...

Pomysł i wykonanie doskonałe!

Mój świat kolorów pisze...

piękna kartka i świetne wykonanie:))

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the design!! The numbers are fabulous!! Stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Elżbieta pisze...

Super pomysł, takie kartki to zawsze wyzwanie i problem jak je "ugryźć". A Tobie się to rewelacyjnie udało :)

Monika pisze...

Świetnie sobie poradziłaś, kartka wygląda wyśmienicie

GosiaMachynia pisze...

Świetny pomysł :)) super wykonanie. Bardzo mi się podoba !!

Chimera pisze...

Jest rewelacyjna, świetny pomysł :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Suuuper!

Aneta pisze...

Poradziłaś sobie z tym wyzwaniem znakomicie! Wyszła zachwycająca kartka, idealnie łącząca męski i żeński pierwiastek. :-)

Donia pisze...

Wspaniała:))

Dagmara Gorczyńska pisze...

Fantastyczny pomysł z tym podziałem, wyszło kapitalnie!

Dorota pisze...

Przepiękne karteczki ;)

zmorka pisze...

Świetnie pomyślane i jak zawsze pięknie wykonane :)

aa_dorota pisze...

Bardzo inteligentne połączenie. Piękne sa obie strony i idealnie do siebie pasują

wiola_c pisze...

Rewelacyjny pomysł na takie połączenie. Świetna!

Kasia Bogatko pisze...

Świetnie połączyłaś męski i żeński pierwiastek :)

Sigrun pisze...

Fantastyczny ten projekt!!! POłaczenie genialne!!

icards24 pisze...

Niesamowity efekt! a 40 coś pięknego!